понеділок, 6 травня 2024 г.

Бориспольский перевозчик заявил о возобновлении работы с 22 мая

Бориспольский перевозчик заявил о возобновлении работы с 22 мая

Бориспольский перевозчик ООО “Автосервис” заявил о возобновлении работы с 22 мая. Планируется, что работу возобновят все маршруты перевозчика, в том числе и №317, курсирующий из Борисполя до станции метро “Харьковская” в Киеве.

Об этом KV стало известно из сообщения издания i-visti.com.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Как сообщается, бориспольский местный перевозчик ООО “Автосервис” подтвердил изданию информацию о восстановлении им перевозок с 22 мая.

По словам представителя компании, на работу выйдут все маршруты, в том числе и №317 (Борисполь – метро “Харьковская”, Киев).

Отмечается, что изменится график движения транспорта. В частности, увеличится  интервал между рейсами.

По информации издания ООО “Автосервис” обслуживает маршруты № 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14а, 18, 23, 317, 324, 330К, 753.

Напомним, в Борисполе на Киевщине с  24 марта общественный транспорт осуществляет перевозки исключительно работников коммунальных предприятий, медицинских учреждений и организаций, обеспечивающих жизнедеятельность города. 

Ранее KV сообщала, что с 19 мая в Киеве организованы дополнительные специальные рейсы автобусных маршрутов. Два из трех маршрутов открываются на левом берегу столицы.

Читайте: С сегодняшнего дня, 19 мая, в Киеве начали работу еще три маршрута общественного транспорта (список)

Напомним также, что Киев и Киевская область задолжали компании “Укрзализныця” более 110 млн гривен за льготные перевозки. Это ставит под угрозу восстановление пригородного сообщения в полном объеме. Всего по стране “Укрзализныця” недополучила за льготные перевозки около 500 млн гривен. В “Укрзализныци” призвали органы местной власти принять соответствующие решения для погашения задолженности по перевозке льготных пассажиров для восстановления в полном объеме пригородный железнодорожных перевозок.

Читайте: Киев и Киевщина задолжали “Укрзализныци” более 110 млн гривен за льготные перевозки (инфографика)

Фото: vgorode.ua

КиевVласть

Игорь Бровко

Теги: новости киевской области, новости киевщины, транспорт, общественный транспорт, борисполь, пассажирские перевозки, перевозчик, автосервис, маршрутки в киев

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.