четвер, 2 травня 2024 г.
3 вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро

3 вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро

Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Україна - особлива і унікальна, і авіаційний ринок абсолютно відрізняється від усіх. Навіть прямі посилання на Документ Єрокомісії мають у нас бути "прикрашеними" і домальованими, щоб не дай Бог не зіпсували нам неповторний ринок авіаперевезень. Там де в ЄС 100 км - це відстань, яку фактично може подолати пасажир, а у нас 100 км - це не для пасажирів, а для безпілотників, якщо йдеться про загрозу конкуренції!

Є хороша новина: насправді комерційна складова для заходу авіакомпанії Ryanair вирішена, і дуже давно. А саме, якщо відкинути фантасмагорію із безкоштовними готелями і землею, то найгостріше комерційне питання у підписанні контракту із аеропортом Бориспіль є застосування знижки на новий рейс до Стенстеда (Лондон). 

Аеропорт Бориспіль у всіх публікаціях та інтерв'ю посилався на 100 км зону. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Мабуть не всі зрозуміли що це, тому варто пояснити. В Керівництві Єврокомісії по наданню державної допомоги аеропортам та авіакомпаніям 2014/С 99/03 у пункті (12) вказано, що зоною охоплення одного аеропорта є 100 км, або 60 хв в дорозі машиною, автобусом, потягом. Тобто, доцільно надавати знижки на аеропорти, які знаходяться в 60 хв або в 100 км відстані, тому що для пасажира все те, що виходить за рамки 100 км і 60 хв - це вже зона іншого аеропорту. Чудова ініціатива впровадити документ ЄС в українські реалії, от тільки одна ремарка - у своєму Положенні про застосування знижок, що було затверджено в Травні 2017, аеропорт свідомо, щоб не надавати знижку конкретній авіакомпанії, "розбавляє" норми інструкції, і пише, що 100 км зона - це ортодромічна відстань. 

Тобто відстань по прямій на карті! 

Відчуйте різницю - відстань між АП Стенстед і АП Гетвік складає по прямій на карті менше 100 км, але пасажиру, щоб доїхати між 2 аеропортами фактично знадобиться 1 год 10 хв (при помірному трафіку) і 111 км! 

Тобто зараз, керуючись рекомендаційними! нормами ЄС, на які аеропорт і посилається, знижка може застосовуватись на цей напрямок включно із 3 іншими, на які починає вильоти компанія. 

Проте ні, комерційна складова недостатня, оскільки потрібно придумати ще мільйони причин чому Ryanair не може вилітати із Борисполя. Як наприклад, "неможливість обслуговувати одночасно трансферні рейси і лоу-кост рейси", "неможливість відкрити термінал Б чи F", "неможливість надання стоянок". 

Їх може бути ще мільйон, але вони точно не стосуються економіки аеропорту.

Просто для чого конкурувати і змагатися шляхом кращих сервісів, вищого рівня комфорту, дешевших цін, якщо можна просто закрити головні повітряні ворота країни.

А українець - нікуди не подінеться, заплатить 500 дол за квиток!

А з вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро і з 2018 року таких авіасполучень з Києвом лише мали б бути десятки!

Володимир Омелян, міністр інфраструктури України

Джерело

КиевVласть

Теги: тарифы, цены, владимир омелян, сервис, Ryanair, авиаперевозчики, авиационный рынок

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.