понеділок, 20 травня 2024 г.

Нардеп Грищук просит объяснить, почему не вся линия скоростного трамвая в Киеве обеспечена шумоизоляцией

Нардеп Грищук просит объяснить, почему не вся линия скоростного трамвая в Киеве обеспечена шумоизоляцией

На линии скоростного трамвая в Киеве не везде установлены шумозащитные экраны, что приводит к повышенному уровню шума в квартирах близлежащих жилых домов. В частности, речь идет о перегоне между станциями “Полевая” и “Индустриальный мост”, напротив дома №117 по ул. Борщаговской.

Об этом KV стало известно из депутатского обращения народного депутата Романа Грищука (фракция “Слуга народа”) к Киевскому городскому голове Виталию Кличко.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Несмотря на то, что прошло уже несколько лет после введения линии в действие, шумозащитные экраны установлены не по всей трассе, в частности, на перегоне между станциями “Полевая” и “Индустриальный мост”. На этом участке трамвайные пути расположены очень близко к жилым домам, а также поворот трассы (напротив дома №117 по ул. Борщаговской), что приводит к повышенному уровню шума в квартирах”, – сказано в обращении.

Нардеп просит предоставить информацию о причинах отсутствия шумозащитных экранов между ст. “Полевая” и ст. “Индустриальная” и планируется ли их установка в 2020 году. 

Роман Грищук отмечает, что в проекте реконструкции линии скоростного трамвая от ул. Старовокзальной до Кольцевой дороги еще в 2008-2012 годах было предусмотрено установление защитных шумоизоляционных экранов вдоль линии трамвая между ст. “Полевая” и ст. “Индустриальная”. 

Также Грищук напоминает, что представитель Департамента транспортной  инфраструктуры КГГА подтверждал необходимость этих экранов, а в КП “Киевпастранс” уверяли, что их установка состоится в 2018 году.

Напомним, в Киеве местные жители выступили против переименования станции скоростного трамвая “Полевая” в станцию “Алексея Тихого”. Киевляне считают, что название “Полевая” является историческим и привычным для жителей и не желают его менять. 

Читайте: Студенты КПИ выступили против переименования станции трамвая “Полевая” (документ)

Фото: fb.com/roman.burakovsky

КиевVласть

Александр Кравченко

Теги: новости киева, виталий кличко, транспорт, общественный транспорт, скоростной трамвай, роман грищук, шумоизоляция

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.