п'ятниця, 17 травня 2024 г.

Киевские власти уверены, что покупая проездные на общественный транспорт, жители столицы в итоге немало сэкономят

Киевские власти уверены, что покупая проездные на общественный транспорт, жители столицы в итоге немало сэкономят

Даже при условии повышения тарифов на проезд в общественном транспорте за одну поездку в трамвае, автобусе, троллейбусе, фуникулере до 3 грн., а в метрополитене и городской электричкой до 4 грн., использование проездных билетов является экономически выгодным.

Об этом KV стало известно из сообщения на сайте КГГА.

Например, в проездном билете на месяц на один вид транспорта (трамвай, троллейбус, автобус, фуникулер), который будет стоить 130 грн., заложена стоимость одной поездки в размере 2,78 грн. (при тарифе 3 грн. за одну поездку).

В проездном билете на месяц на городскую электричку, стоимостью 150 грн., заложена цена одной поездки в размере 3,26 грн. (при тарифе 4 грн. за одну поездку).

В проездных билетах на месяц на два вида наземного транспорта (трамвай, автобус, троллейбус), стоимость одной поездки составит до 2,72 грн., на три вида наземного транспорта - до 2,22 грн., на четыре вида транспорта (вместе с метрополитеном) стоимость одной поездки в наземном транспорте составит до 2,02 грн.

При расчете стоимости проездных билетов для проезда в наземном транспорте заложено по две поездки одним видом транспорта в рабочие дни (46 поездок в месяц). Поездки сверх “норматива” в проездных билетах, а также в выходные дни, в КГГА предлагают считать бонусной частью.

Поездки в наземном транспорте по месячным проездным билетам не имеют ограничений по количеству поездок.

Поэтому покупая проездные билеты на проезд в общественном транспорте в месяц, можно сэкономить значительные средства, уверены в мэрии.

В свою очередь первый заместитель главы Киевской городской государственной администрации Игорь Никонов считает необходимым ввести годовые проездные билеты в киевском метрополитене.

“Я считаю, что годовые проездные должны быть”, - заявил Никонов.

По его словам, годовые проездные билеты были бы выгодны крупным предприятиям.

Никонов отметил, что разовая стоимость проезда в таком билете была бы ниже.

Читайте: Киевлянам предлагают платить 3-4 грн за проезд или покупать один из 38 видов проездных

Алексей Руденко

Теги: метро, проезд, инфраструктура, никонов, тариф, экономия, проездной

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.