неділя, 26 травня 2024 г.

Киевляне назвали самые комфортные, с точки зрения транспортной инфраструктуры, районы

Киевляне назвали самые комфортные, с точки зрения транспортной инфраструктуры, районы

Согласно опроса киевлян, Оболонский и Голосеевский являются самыми удобными по организации транспортных потоков. Деснянский район с густонаселенными спальными массивами - Троещиной и Лесным - оказался самым плохим. В общем рейтинге украинских городов столица заняла 4 место. 

Об этом KV узнала из сообщения проекта "Идеальный город" сервиса объявлений OLX.  

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

С точки зрения организации транспортных потоков в Киеве самым удобным оказался Оболонский район. А вот больше всего нареканий на поездки у жителей Деснянского района столицы. Не последнюю роль в этом сыграло недовольство горожан загруженным Московским мостом и сложностью подъезда с Троещины до метро. 

Читайте: Метро на Троещину будет стоить 275 млн евро, а трамвай-электричка - 180 млн - Майзель

На втором месте - Днепровский район, соединенный с правым берегом сразу несколькими мостами, а также удобной “красной” линией метро.  

Печерский и Святошинский районы заняли третье место. Незначительно отстали от них Соломенский и Шевченковский районы. Замыкают список Дарницкий,  Подольский и Деснянский районы.  

Рейтинг районов Киева по уровню развития транспортной инфраструктуры:

  • Оболонский, Голосеевский - 4,4
  • Днепровский - 4,3
  • Печерский, Святошинский - 4,1
  • Соломенский, Шевченковский - 4,0
  • Дарницкий - 3,9
  • Подольский - 3,8
  • Деснянский - 3,6 

Основным поводом для возмущения киевлян, кроме отсутствия метро на Троещину, являются частые пробки и не всегда удобные маршруты общественного транспорта. 

Читайте: В Киеве может появиться новый вид общественного транспорта

А вот количеством паркингов и работой метро жители столицы, как выяснилось, в целом остались довольны. 

Читайте: На проектирование трамвая-поезда киевские власти в 2017 году планируют выделить 20 млн гривен

Отметим, в рамках проекта был исследован уровень жизни в областных центрах с точки зрения местных жителей. Респонденты выставляли баллы от 1 до 7 по десяти критериям, один из которых - уровень развития транспортной инфраструктуры. Ее оценивали по степени согласия с утверждением "Меня устраивают дороги, работа общественного транспорта и ситуация с парковками. Мне удобно добираться до работы". 

В среднем, киевляне оценили удобство транспортной инфраструктуры в своем городе на 4,1 балла.

Читайте также: Где в столице жить хорошо: рейтинг безопасности районов Киева

КиевVласть

Алексей Руденко

Теги: новости киева, районы столицы, рейтинг комфортности, транспортные развязки

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.