Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Слухи и сплетни
Стиль
Где в Киеве
Территория разума

Скільки карго авіахабів необхідно Україні

23 февраля 2018г. 9:00
  • Євгеній Дихне Перший заступник генерального директора ДП МА Бориспіль, голова Авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України

У зв'язку зі збільшенням авіаперевезень в світі розвиваються і вантажні перевезення, в яких все частіше споживчі товари переходять зі звичайних видів транспорту на авіаційний. За рахунок зниження собівартості доставки авіавантажів і високої швидкості вони сьогодні користуються все більшою привабливістю.

Наша основна перевага - це наше географічне розташування, яке пов'язує нас з вантажопотоками між Азією і Європою і Америкою. Ми знаходимося на дуже хорошому логістичному шляху. Позитивний досвід у транзитних пасажирських перевезеннях ми набули завдяки стрімкому розвитку базового авіаперевізника аеропорту.

Ситуація із повітряними вантажами дещо інша. Даний ринок вже протягом багатьох років є поділеним між потужними світовими логістичними корпораціями, які сьогодні активно нарощують повітряні вантажоперевезення у напрямку Схід-Захід, на шляху яких лежить Україна та безпосередньо аеропорт “Бориспіль”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Найбільшим гальмом для розвитку внутрішніх авіаційних вантажоперевезень є купівельна спроможність населення. Як і раніше, авіаційні перевезення для товарів споживання в Україні є дорогими і тут ми бачимо, що зростання не таке значне. Так, в Борисполі в 2017 році ми додали 24% в вантажних перевезеннях по відношенню до 2016 року. Це дуже хороший показник, але все одно вкрай далекий до обсягів обробки вантажів в європейських країнах. Якщо порівнювати об'єми обробки авіаційних вантажів в європейських аеропортах-хабах, то це на порядок менше ніж ми сьогодні обробляємо. У найближчі роки будь-якого суттєвого зростання внутрішнього ринку ми не передбачаємо. Проте, ми бачимо потенціал саме в напрямку розвитку вантажного авіаційного транзиту. Логістичні оператори, що працюють у великих аеропортах хабах, таких, як Стамбул і Франкфурт, на сьогодні недостатньо задоволені наявними можливостями для обробки і пересортовування авіаційних вантажів.

Маючи наше географічне розташування та широку мережу розльоту в більш ніж 40 європейських аеропортів, ми бачимо значний потенціал у залученні транзитних авіаційних вантажопотоків. Вже давно не секрет, що змінилася логіка перевезення авіавантажів, які все менше перевозяться спеціалізованими повітряними судами. Авіакомпанії, прагнучи знизити витрати, часто доставляють авіаційні вантажі у недовантажених відсіках пасажирських лайнерів.

Бориспіль сьогодні особливо привабливий для створення сучасного центру по пересортовуванню великих партій вантажів на дрібніші з їх подальшою доставкою по всій мережі розльоту. Адже, аеропорт має базову авіакомпанію, яка розвиває далекомагістральну програму і поступово переходить на широкофюзеляжні літаки, які дозволяють перевозити до 30 тон вантажів за раз з далеких куточків земної кулі.

Ми обговорюємо можливість реалізації спільного проекту з глобальними логістичними операторами. У стратегічному плані розвитку аеропорту вже визначені спеціальні зони для сортування транзитних вантажів і ведення цього виду бізнесу. Тому, створення високотехнологічного вантажного хабу європейського рівня є одним із пріоритетних завдань для розвитку аеропорту Бориспіль.

У нас викликає величезне здивування, коли в умовах низького потенціалу внутрішнього ринку, відсутність широкої мережі регулярного сполучення з іншими містами ЄС і Азії, ми чуємо про плани створення логістичного хабу для пересортування авіавантажів на базі аеропорту в Білій Церкві або Гостомеля, які сьогодні орієнтовані більше на нерегулярне перевезення спеціальних вантажів і базу для технічного обслуговування літаків.

Тому, формуючи сьогодні стратегію розвитку транспортних мереж, Україна та ЄС мають виважено підходити до питань інтеграції наявних та створення нових інфраструктурних логістичних хабів в Україні. Це необхідно робити, виходячи із економічної доцільності та враховуючи вже існуючу інфраструктуру.

Євгеній Дихне, перший заступник генерального директора ДП МА Бориспіль, голова Авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України

KиевVласть


Теги

Українськi закони з захисту персональних даних слiд пiдiгнати пiд євростандарт

  22 июня 2018г. 16:00
Віктор Барвіцький  Представник Уповноваженого з дотримання інформаційних прав та представництва в Конституційному Суді України

Увага, викрали авто! – поради юриста

  22 июня 2018г. 15:05
Станіслав Куценко  Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Дві економіки або присмак стабільного падіння у прірву

  22 июня 2018г. 9:00
Михайло Скляр  Голова ГО "Асоціація громадського захисту підприємців"

Лікарня “Охматдит”: таємниці зачинених дверей

  21 июня 2018г. 13:20
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”

Почему стоит читать “Сам себе МВА. Самообразование на 100%” Джоша Кауфмана

  20 июня 2018г. 14:00
Анна Духович  Тренер в сфере управления проектами, основатель центра MIND CRAFT

Громадська рада: невдалий експеримент чи майстерна бутафорія?

  20 июня 2018г. 12:30
Николай Жуков  Председатель ОСН "Квартал Пушкинская – Красноармейская", профессор

Реалії децентралізації або латана сорочка бюджету

  20 июня 2018г. 11:25
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”

Український муніципальний форум: паралельна реальність байкарів та лобістів

  19 июня 2018г. 13:10
Ігор Сабій  Голова організації ВО “Свобода” у Київськiй областi

Хмельницкий, Иванов и, возможно, Кличко: кто украл деньги киевлян из банка “Хрещатик”

  19 июня 2018г. 9:00
Сергей Лямец  Журналист, автор проекта Politicus Vulgaris

Кто такой застройщик Киван Аднан и почему он приехал в Киев

  18 июня 2018г. 9:00
Сергей Лямец  Журналист, автор проекта Politicus Vulgaris

В медицині головними ліками є сам лікар

  16 июня 2018г. 14:22
Ярослав Москаленко  Парламентар, голова МДО "Київщина"

Аритмии. Часть 2

  13 июня 2018г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Я особисто контролюватиму прозорість освоєння бюджетних коштів

  12 июня 2018г. 14:15
Анна Старикова  Председатель Киевского облсовета

Генпрокуратура та СБУ фабрикують кримінальну справу учасникам відсторонення селищного голови Коцюбинського від БПП

  12 июня 2018г. 8:00
Николай Еременко  Секретарь поселкового совета Коцюбинского

МОЗ націлив свою політику на скорочення українців

  6 июня 2018г. 17:45
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”