Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Слухи и сплетни
Стиль
Где в Киеве
Территория разума

Скільки карго авіахабів необхідно Україні

23 февраля 2018г. 9:00
  • Євгеній Дихне Перший заступник генерального директора ДП МА Бориспіль, голова Авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України

У зв'язку зі збільшенням авіаперевезень в світі розвиваються і вантажні перевезення, в яких все частіше споживчі товари переходять зі звичайних видів транспорту на авіаційний. За рахунок зниження собівартості доставки авіавантажів і високої швидкості вони сьогодні користуються все більшою привабливістю.

Наша основна перевага - це наше географічне розташування, яке пов'язує нас з вантажопотоками між Азією і Європою і Америкою. Ми знаходимося на дуже хорошому логістичному шляху. Позитивний досвід у транзитних пасажирських перевезеннях ми набули завдяки стрімкому розвитку базового авіаперевізника аеропорту.

Ситуація із повітряними вантажами дещо інша. Даний ринок вже протягом багатьох років є поділеним між потужними світовими логістичними корпораціями, які сьогодні активно нарощують повітряні вантажоперевезення у напрямку Схід-Захід, на шляху яких лежить Україна та безпосередньо аеропорт “Бориспіль”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Найбільшим гальмом для розвитку внутрішніх авіаційних вантажоперевезень є купівельна спроможність населення. Як і раніше, авіаційні перевезення для товарів споживання в Україні є дорогими і тут ми бачимо, що зростання не таке значне. Так, в Борисполі в 2017 році ми додали 24% в вантажних перевезеннях по відношенню до 2016 року. Це дуже хороший показник, але все одно вкрай далекий до обсягів обробки вантажів в європейських країнах. Якщо порівнювати об'єми обробки авіаційних вантажів в європейських аеропортах-хабах, то це на порядок менше ніж ми сьогодні обробляємо. У найближчі роки будь-якого суттєвого зростання внутрішнього ринку ми не передбачаємо. Проте, ми бачимо потенціал саме в напрямку розвитку вантажного авіаційного транзиту. Логістичні оператори, що працюють у великих аеропортах хабах, таких, як Стамбул і Франкфурт, на сьогодні недостатньо задоволені наявними можливостями для обробки і пересортовування авіаційних вантажів.

Маючи наше географічне розташування та широку мережу розльоту в більш ніж 40 європейських аеропортів, ми бачимо значний потенціал у залученні транзитних авіаційних вантажопотоків. Вже давно не секрет, що змінилася логіка перевезення авіавантажів, які все менше перевозяться спеціалізованими повітряними судами. Авіакомпанії, прагнучи знизити витрати, часто доставляють авіаційні вантажі у недовантажених відсіках пасажирських лайнерів.

Бориспіль сьогодні особливо привабливий для створення сучасного центру по пересортовуванню великих партій вантажів на дрібніші з їх подальшою доставкою по всій мережі розльоту. Адже, аеропорт має базову авіакомпанію, яка розвиває далекомагістральну програму і поступово переходить на широкофюзеляжні літаки, які дозволяють перевозити до 30 тон вантажів за раз з далеких куточків земної кулі.

Ми обговорюємо можливість реалізації спільного проекту з глобальними логістичними операторами. У стратегічному плані розвитку аеропорту вже визначені спеціальні зони для сортування транзитних вантажів і ведення цього виду бізнесу. Тому, створення високотехнологічного вантажного хабу європейського рівня є одним із пріоритетних завдань для розвитку аеропорту Бориспіль.

У нас викликає величезне здивування, коли в умовах низького потенціалу внутрішнього ринку, відсутність широкої мережі регулярного сполучення з іншими містами ЄС і Азії, ми чуємо про плани створення логістичного хабу для пересортування авіавантажів на базі аеропорту в Білій Церкві або Гостомеля, які сьогодні орієнтовані більше на нерегулярне перевезення спеціальних вантажів і базу для технічного обслуговування літаків.

Тому, формуючи сьогодні стратегію розвитку транспортних мереж, Україна та ЄС мають виважено підходити до питань інтеграції наявних та створення нових інфраструктурних логістичних хабів в Україні. Це необхідно робити, виходячи із економічної доцільності та враховуючи вже існуючу інфраструктуру.

Євгеній Дихне, перший заступник генерального директора ДП МА Бориспіль, голова Авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України

KиевVласть


Теги

Іспит до Верховного Суду – очима адвоката

  11 декабря 2018г. 11:30
Роман Титикало  Адвокат, керуючий адвокатського бюро "Титикало та партнери", заслужений юрист України, депутат Київської обласної ради

О фантастическом прорыве Киева в вопросе финансирования земельной реформы

  11 декабря 2018г. 10:30
Андрей Тарнопольский  Глава правления ГО "Центр геопространственных данных Украины"

Без паники: военное положение не “положило” рынок жилья. Пока?

  11 декабря 2018г. 9:00
Анатолий Топал  Глава совета Экспертной Межотраслевой организации Украины

Заметки телезрителя: “хатынки” у воды Горгана, Кличко и Порошенко (видео)

  10 декабря 2018г. 14:00
Константин Гродзинский  Журналист

Екопарк “Осокорки” - віртуальна екологія

  10 декабря 2018г. 13:00
Олег Шушкевич  Політолог

Нова аграрна політика. Формування земельних відносин в Україні

  10 декабря 2018г. 12:00
Роман Головін  Кандидат наук з державного управління

Кияни не дочекаються від Кличка та його команди станції метро “Львівська брама”

  10 декабря 2018г. 9:00
Леонід Косаківський  Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.

Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

  7 декабря 2018г. 10:00
Станіслав Куценко  Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Проблемы метеочувствительности: что нужно знать

  6 декабря 2018г. 16:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Нова аграрна політика. Формування ефективних земельних відносин і розвиток агропромислового виробництва

  6 декабря 2018г. 9:00
Роман Головін  Кандидат наук з державного управління

Кличко та його команда насправді зовсім не переймаються проблемами повеней в Києві

  5 декабря 2018г. 10:00
Леонід Косаківський  Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.

Юристам, идущим в адвокаты, посвящается

  5 декабря 2018г. 9:00
Николай Жуков  Председатель ОСН "Квартал Пушкинская – Красноармейская", профессор

Математика обов’язкового медичного страхування: хто платитиме

  4 декабря 2018г. 17:50
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”

Немає часу на “варто задуматись!” - вже давно пора діяти!

  4 декабря 2018г. 9:00
Володимир Мухін  Начальник Київського рибоохоронного патруля

Заметки телезрителя: что творится в Боровой?

  3 декабря 2018г. 11:00
Константин Гродзинский  Журналист