Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Слухи и сплетни
Стиль
Где в Киеве
Территория разума

Розірвати кругову поруку на транспорті - можливо, треба лише вміння і бажання

14 июня 2017г. 20:09

Багатьом Українцям набрид вбитий, скрипучий та небезпечний громадський транспорт. Майже ніхто і ніколи не несе відповідальності ні за які порушення. Адже “схеми” шикувалися роками і нікому не вигідно їх руйнувати. Існують “квоти” на розподіл маршрутів серед перевізників. Цей процес є не прозорим, відбувається при контролі представників влади “на місцях” і містить в собі корупційні ризики. Гарні автобуси приймають участь в багатьох конкурсах одночасно, реального страхування пасажирів та передрейсового наркологічного контролю водіїв нема.

Обсяг Українського ринку пасажирських перевезень автомобільним транспортом близько 15 тис. маршрутів та понад 50 млрд грн./рік. Майже весь ринок в тіньовій частині економіки. І поліцією зареєстровано за 2016 рік більше 5 тис. ДТП за участю автобусів в яких загинуло 142 пасажира, а травмувалися ще 2058 споживача транспортних послуг. Половина ціх ДТП з вини водіїв автобусів.

Читайте: Губернатор должен хотеть навести порядок на рынке пассажирских перевозок Киевщины

Розподіл маршрутів серед перевізників має відбуватись без втручання чиновників. Для цього слід автоматизувати всі етапи конкурсу на розподіл маршрутів в режимі онлайн, що виводить процес визначення переможців в публічну площину і значно знижує корупційні ризики. На місцях, процес має виглядати приблизно так: замовник оголошує конкурс на маршрут із бази даних маршрутів і перевізників, і комп’ютер сам визначив, якому перевізнику і на який маршрут їхати. А організатор чи замовник перевезень має автоматизувати контроль транспортних засобів на маршрутах без їх зупинки із застосуванням сучасних технології (GPS). Технологія GPS дозволить вирішити питання і автоматизації диспетчерського контролю, і створення маршрутної мережі, і виявлення порушників як серед автоперевізників, так і серед працівників автостанцій, які приховують, наприклад, факти зриву графіку руху та підвищити рівень безпеки перевезень тощо.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Пропоную реформувати транспортну галузь та спробувати розірвати кругову поруку в громадському транспорті, автоматизував процес розподілу маршрутів, щоб все було чітко, відкрито та прозоро.

Мета проекту: трансформація великих обсягів відкритих даних в ресурс для мінімізації впливу людського фактору на організацію процесу пасажирських автомобільних перевезень на основі застосування сучасних IT-технологій.

Це антикорупційний проект прямої дії, покликаний сприяти прозорому розподілу маршрутів серед перевізників, захисту прав пасажирів і свідомих перевізників в рамках чинного законодавства. Адже, кожен автобус буде прив'язаний до конкретного маршруту, а по всім перевізникам буде вестися історія штрафів і порушень. Реєстр буде доступний органам державної і муніципальної влади, профільних проектних і дослідницьким організаціям, комерційним структурам, громадським і міжнародним організаціям.

Читайте: Маршрутки убиты, но это еще не "Зрада!"

Я вважаю, що посадовцям транспортної галузі спочатку слід сфокусувати зусилля на запуску реєстру пасажирських маршрутів України. Раніше було опрацьовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета - отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, в тому числі:

    • Впорядкування маршрутної мережі на трьох рівнях;

    • Створення можливостей для аналізу та розвитку мережі;

    • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

Очікувана функціональність реєстру:

  • Автоматизація роботи робочих органів конкурсних комітетів на місцях.

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа).

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів (дозволу, угоди, сертифікати, ліцензія).

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь в конкурсах).

  • Доступ до публічної інформації для пасажирів.

Кроки необхідні для реалізації проекту:

  • Наповнення бази даних, джерела наповнення бази даних:

    • Реєстр міжнародних маршрутів (База даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії МІУ);

    • Реєстр міжобласних маршрутів (База даних ДСБТ);

    • Реєстр приміських та міських маршрутів (База даних організаторів перевезень);

  • Зміни до Наказів Міністерства інфраструктури України №305 та №75;

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Можливі комерційні сервіси для “оператора” реєстру:

  • Підготовка документів перевізника до конкурсів та комісій;

  • Реалізація проїзних документів.

Фактори ускладнень:

  • Відсутність державної політики щодо створення загальної інфо-системи автомобільного транспорту;

  • Відсутність порядку обміну інформації між міністерством та організаторами перевезень в регіонах.

Саме комплексна реалізація зазначених складових - значно підвищує ймовірність успіху проекту.

Станіслав Гвоздіков, голова ГО "Розвиток інфраструктури"

КиевVласть


Теги

Про герб Києва

  19 апреля 2018г. 10:10
Леонід Косаківський  Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.

Атеросклероз: спорные вопросы. Часть 3

  18 апреля 2018г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Что всем следует знать о смертях в Криворожской маршрутке?

  17 апреля 2018г. 19:15
Станислав Гвоздиков  Глава общественной организации “Развитие инфраструктуры”

Про покарання прокурорiв

  17 апреля 2018г. 13:00
Владимир Бойко  Журналист, экс-глава консультационного совета при ГПУ

Заради забудови Рибальського Кличко з Порошенком так “нахімічили”, що “суддям” довелося фальшувати зміст доказів

  16 апреля 2018г. 11:35
Юрій Левченко  Депутат Верховної Ради

Європейський обов’язок влади – “чесні ціни на газ”

  16 апреля 2018г. 9:30
Владимир Левин  Депутат Киевсовета VIII созыва, фракция "Солидарность"

Контрольний постріл. Жертва отримала травми, несумісні з життям

  12 апреля 2018г. 18:55
Николай Жуков  Председатель ОСН "Квартал Пушкинская – Красноармейская", профессор

Мінімалкою по яйцях або трохи про купівельну спроможність

  12 апреля 2018г. 17:00
Олексій Дорошенко  Генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж

ТРЦ. Безопасность - прежде всего

  12 апреля 2018г. 14:45
Олег Любомирский  Региональный директор М+А Global, Inc. в Украине

Якщо потрапили у дорожньо-транспортну пригоду через стан доріг…

  12 апреля 2018г. 10:00
Станіслав Куценко  Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Атеросклероз: спорные вопросы. Часть 2

  11 апреля 2018г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Блокчейн изменит страховой рынок

  10 апреля 2018г. 9:00
Юлия Добренкова  Генеральный директор страховой компании "КРОНА"

Юн-пресівці йдуть до світу...

  9 апреля 2018г. 10:00
Надія Іллюк  Завідувачка відділу ІТА «ЮН-ПРЕС»

Нужен ли Украине “партнер” газотранспортной системы

  6 апреля 2018г. 11:45
Александр Трохимец  Президент общественного союза "Киевская региональная энергетическая ассоциация"

Атеросклероз: спорные вопросы. Часть 1

  4 апреля 2018г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице