Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Сон разума
Слухи и сплетни
Мегаполис
Стиль
Территория разума

Розірвати кругову поруку на транспорті - можливо, треба лише вміння і бажання

14 июня 2017г. 20:09

Багатьом Українцям набрид вбитий, скрипучий та небезпечний громадський транспорт. Майже ніхто і ніколи не несе відповідальності ні за які порушення. Адже «схеми» шикувалися роками і нікому не вигідно їх руйнувати. Існують «квоти» на розподіл маршрутів серед перевізників. Цей процес є не прозорим, відбувається при контролі представників влади «на місцях» і містить в собі корупційні ризики. Гарні автобуси приймають участь в багатьох конкурсах одночасно, реального страхування пасажирів та передрейсового наркологічного контролю водіїв нема.

Обсяг Українського ринку пасажирських перевезень автомобільним транспортом близько 15 тис. маршрутів та понад 50 млрд грн./рік. Майже весь ринок в тіньовій частині економіки. І поліцією зареєстровано за 2016 рік більше 5 тис. ДТП за участю автобусів в яких загинуло 142 пасажира, а травмувалися ще 2058 споживача транспортних послуг. Половина ціх ДТП з вини водіїв автобусів.

Читайте: Губернатор должен хотеть навести порядок на рынке пассажирских перевозок Киевщины

Розподіл маршрутів серед перевізників має відбуватись без втручання чиновників. Для цього слід автоматизувати всі етапи конкурсу на розподіл маршрутів в режимі онлайн, що виводить процес визначення переможців в публічну площину і значно знижує корупційні ризики. На місцях, процес має виглядати приблизно так: замовник оголошує конкурс на маршрут із бази даних маршрутів і перевізників, і комп’ютер сам визначив, якому перевізнику і на який маршрут їхати. А організатор чи замовник перевезень має автоматизувати контроль транспортних засобів на маршрутах без їх зупинки із застосуванням сучасних технології (GPS). Технологія GPS дозволить вирішити питання і автоматизації диспетчерського контролю, і створення маршрутної мережі, і виявлення порушників як серед автоперевізників, так і серед працівників автостанцій, які приховують, наприклад, факти зриву графіку руху та підвищити рівень безпеки перевезень тощо.

Подписывайтесь на новости «КиевVласть»
 

Пропоную реформувати транспортну галузь та спробувати розірвати кругову поруку в громадському транспорті, автоматизував процес розподілу маршрутів, щоб все було чітко, відкрито та прозоро.

Мета проекту: трансформація великих обсягів відкритих даних в ресурс для мінімізації впливу людського фактору на організацію процесу пасажирських автомобільних перевезень на основі застосування сучасних IT-технологій.

Це антикорупційний проект прямої дії, покликаний сприяти прозорому розподілу маршрутів серед перевізників, захисту прав пасажирів і свідомих перевізників в рамках чинного законодавства. Адже, кожен автобус буде прив'язаний до конкретного маршруту, а по всім перевізникам буде вестися історія штрафів і порушень. Реєстр буде доступний органам державної і муніципальної влади, профільних проектних і дослідницьким організаціям, комерційним структурам, громадським і міжнародним організаціям.

Читайте: Маршрутки убиты, но это еще не "Зрада!"

Я вважаю, що посадовцям транспортної галузі спочатку слід сфокусувати зусилля на запуску реєстру пасажирських маршрутів України. Раніше було опрацьовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета - отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, в тому числі:

    • Впорядкування маршрутної мережі на трьох рівнях;

    • Створення можливостей для аналізу та розвитку мережі;

    • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

Очікувана функціональність реєстру:

  • Автоматизація роботи робочих органів конкурсних комітетів на місцях.

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа).

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів (дозволу, угоди, сертифікати, ліцензія).

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь в конкурсах).

  • Доступ до публічної інформації для пасажирів.

Кроки необхідні для реалізації проекту:

  • Наповнення бази даних, джерела наповнення бази даних:

    • Реєстр міжнародних маршрутів (База даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії МІУ);

    • Реєстр міжобласних маршрутів (База даних ДСБТ);

    • Реєстр приміських та міських маршрутів (База даних організаторів перевезень);

  • Зміни до Наказів Міністерства інфраструктури України №305 та №75;

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Можливі комерційні сервіси для «оператора» реєстру:

  • Підготовка документів перевізника до конкурсів та комісій;

  • Реалізація проїзних документів.

Фактори ускладнень:

  • Відсутність державної політики щодо створення загальної інфо-системи автомобільного транспорту;

  • Відсутність порядку обміну інформації між міністерством та організаторами перевезень в регіонах.

Саме комплексна реалізація зазначених складових - значно підвищує ймовірність успіху проекту.

Станіслав Гвоздіков, голова ГО "Розвиток інфраструктури"

КиевVласть

Теги

Історія одного солдата

  24 сентября 2017г. 9:00
Дзвенислава Щерба  Cтудентка НаУКМА

Кличко проложил дорогу к Порошенко

  23 сентября 2017г. 11:33
Александр Дубинский  Продюсер "1+1", ведущий программы "Гроші"

Відчуття мого міста

  23 сентября 2017г. 9:00
Анастасія Шапоренко  Студентка університету ім. Б.Грінченко

Примусити не можна зацікавити. Як захопити дітей навчанням?

  22 сентября 2017г. 15:00
Алла Шлапак  Кандидат экономических наук, депутат Киевсовета

Злочин з присмаком жиру на річці Протока

  22 сентября 2017г. 10:00
Ольга Бабій  Директор ТОВ " Білоцерківвода", депутат Київської обласної ради

Нове дихання судової системи України

  21 сентября 2017г. 19:47
Станіслав Куценко  Начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Незаконная аварийная надстройка в центре столицы и национальный флаг

  21 сентября 2017г. 9:00
Николай Леонидович Жариков  Главный архитектор Киева 1987-1992 гг., народный архитектор Украины

Так кто же все таки должен принимать статины?

  20 сентября 2017г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице и клинике "Инго"

Місцеві ради повинні перебирати на себе повноваження у сфері нормотворення

  19 сентября 2017г. 13:35
Олексій Дорошенко  Генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж

Що відрізняє успішних людей від інших?

  19 сентября 2017г. 11:10
Женя Михайленко   Шеф-кухар, засновник Food vs Marketing

Страна без “Элита-Центров” или о том, почему не будет строительных афер

  19 сентября 2017г. 9:00
Елена Шуляк  Руководитель сектора “Строительство” BRDO

Безкоштовна земля. Як отримати свої гектари?

  18 сентября 2017г. 16:55
Станіслав Куценко  Начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Беспощадная забота киевской власти о культурном наследии

  18 сентября 2017г. 9:00
Николай Жуков  председатель ОСН "Квартал Пушкинская – Красноармейская", профессор

Как «увидеть» атеросклероз

  13 сентября 2017г. 14:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице и клинике "Инго"

Тупі приймаєте рішення, пане Президенте!

  12 сентября 2017г. 14:19
Андрій Карпенко  Лідер об’єднання “Сила Громад”