Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Сон разума
Слухи и сплетни
Мегаполис
Стиль
Территория разума

Розірвати кругову поруку на транспорті - можливо, треба лише вміння і бажання

14 июня 2017г. 20:09

Багатьом Українцям набрид вбитий, скрипучий та небезпечний громадський транспорт. Майже ніхто і ніколи не несе відповідальності ні за які порушення. Адже «схеми» шикувалися роками і нікому не вигідно їх руйнувати. Існують «квоти» на розподіл маршрутів серед перевізників. Цей процес є не прозорим, відбувається при контролі представників влади «на місцях» і містить в собі корупційні ризики. Гарні автобуси приймають участь в багатьох конкурсах одночасно, реального страхування пасажирів та передрейсового наркологічного контролю водіїв нема.

Обсяг Українського ринку пасажирських перевезень автомобільним транспортом близько 15 тис. маршрутів та понад 50 млрд грн./рік. Майже весь ринок в тіньовій частині економіки. І поліцією зареєстровано за 2016 рік більше 5 тис. ДТП за участю автобусів в яких загинуло 142 пасажира, а травмувалися ще 2058 споживача транспортних послуг. Половина ціх ДТП з вини водіїв автобусів.

Читайте: Губернатор должен хотеть навести порядок на рынке пассажирских перевозок Киевщины

Розподіл маршрутів серед перевізників має відбуватись без втручання чиновників. Для цього слід автоматизувати всі етапи конкурсу на розподіл маршрутів в режимі онлайн, що виводить процес визначення переможців в публічну площину і значно знижує корупційні ризики. На місцях, процес має виглядати приблизно так: замовник оголошує конкурс на маршрут із бази даних маршрутів і перевізників, і комп’ютер сам визначив, якому перевізнику і на який маршрут їхати. А організатор чи замовник перевезень має автоматизувати контроль транспортних засобів на маршрутах без їх зупинки із застосуванням сучасних технології (GPS). Технологія GPS дозволить вирішити питання і автоматизації диспетчерського контролю, і створення маршрутної мережі, і виявлення порушників як серед автоперевізників, так і серед працівників автостанцій, які приховують, наприклад, факти зриву графіку руху та підвищити рівень безпеки перевезень тощо.

Подписывайтесь на новости «КиевVласть»
 

Пропоную реформувати транспортну галузь та спробувати розірвати кругову поруку в громадському транспорті, автоматизував процес розподілу маршрутів, щоб все було чітко, відкрито та прозоро.

Мета проекту: трансформація великих обсягів відкритих даних в ресурс для мінімізації впливу людського фактору на організацію процесу пасажирських автомобільних перевезень на основі застосування сучасних IT-технологій.

Це антикорупційний проект прямої дії, покликаний сприяти прозорому розподілу маршрутів серед перевізників, захисту прав пасажирів і свідомих перевізників в рамках чинного законодавства. Адже, кожен автобус буде прив'язаний до конкретного маршруту, а по всім перевізникам буде вестися історія штрафів і порушень. Реєстр буде доступний органам державної і муніципальної влади, профільних проектних і дослідницьким організаціям, комерційним структурам, громадським і міжнародним організаціям.

Читайте: Маршрутки убиты, но это еще не "Зрада!"

Я вважаю, що посадовцям транспортної галузі спочатку слід сфокусувати зусилля на запуску реєстру пасажирських маршрутів України. Раніше було опрацьовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета - отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, в тому числі:

    • Впорядкування маршрутної мережі на трьох рівнях;

    • Створення можливостей для аналізу та розвитку мережі;

    • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

Очікувана функціональність реєстру:

  • Автоматизація роботи робочих органів конкурсних комітетів на місцях.

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа).

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів (дозволу, угоди, сертифікати, ліцензія).

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь в конкурсах).

  • Доступ до публічної інформації для пасажирів.

Кроки необхідні для реалізації проекту:

  • Наповнення бази даних, джерела наповнення бази даних:

    • Реєстр міжнародних маршрутів (База даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії МІУ);

    • Реєстр міжобласних маршрутів (База даних ДСБТ);

    • Реєстр приміських та міських маршрутів (База даних організаторів перевезень);

  • Зміни до Наказів Міністерства інфраструктури України №305 та №75;

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Можливі комерційні сервіси для «оператора» реєстру:

  • Підготовка документів перевізника до конкурсів та комісій;

  • Реалізація проїзних документів.

Фактори ускладнень:

  • Відсутність державної політики щодо створення загальної інфо-системи автомобільного транспорту;

  • Відсутність порядку обміну інформації між міністерством та організаторами перевезень в регіонах.

Саме комплексна реалізація зазначених складових - значно підвищує ймовірність успіху проекту.

Станіслав Гвоздіков, голова ГО "Розвиток інфраструктури"

КиевVласть

Теги

О Национальном музее «Мемориал жертв Голодомора»

  22 июня 2017г. 14:32
Анатолий Фролов  Заместитель председателя в ОО "Совет народного контроля Киева"

Чому кияни й далі платитимуть Ахметову, але лишатимуться без гарячої води та опалення

  21 июня 2017г. 16:12
Юрій Левченко  Депутат Верховної Ради

Новая стратегия для Киева. От популизма к реальности

  21 июня 2017г. 13:02
Владимир Левин  Депутат Киевсовета VIII созыва, фракция "Солидарность"

Итоги встречи Трампа и Порошенко: ни войны, ни мира

  21 июня 2017г. 10:40
Влад Бовсуновский  Журналист

Хто хрещений батько київської будівельної мафії?

  19 июня 2017г. 15:56
Анатолій Фролов  Заступник голови в ГО "РАДА НАРОДНОГО КОНТРОЛЮ м.Києва"

11 вопросов к Антону Геращенко

  19 июня 2017г. 13:00
Иван Ступак  Депутат Киевоблсовета

Як тебе не любити або ненависть з присмаком тютюну

  18 июня 2017г. 10:00
Коцюра Ірина  Одинадцятикласниця, “Юн-Пресс” м.Київ

Украине срочно нужно принять Л.С.Д.

  17 июня 2017г. 10:00
Леонид Коваленко  Студент, выпускник студии Юн-пресс" город Бердянск

Общественный совет мининфраструктуры: казнить нельзя помиловать

  16 июня 2017г. 18:04
Станислав Гвоздиков  Глава общественной организации “Развитие инфраструктуры”

Українська ядерна зброя. Думки з приводу позиції певних дипломатів

  16 июня 2017г. 14:50
Володимир Шандра  Радник Президента України

Мені знову соромно за Вишгородську райраду

  16 июня 2017г. 14:20
Ірина Побідаш  Депутат Вишгородської районної ради

Чого чекати від "хитро анонсованого" візиту Порошенка до США?

  16 июня 2017г. 13:50
Богдан Яременко  Дипломат, голова правління благодійного фонду “Майдан Закордонних Справ”

Історія майнового злету Ганни Старикової

  15 июня 2017г. 15:06
Олександр Лємєнов  Юрист

Розірвати кругову поруку на транспорті - можливо, треба лише вміння і бажання

  14 июня 2017г. 20:09
Станіслав Гвоздіков  Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

Як заохотити підприємців вести бізнес легально ?

  14 июня 2017г. 17:00
Денис Попов  Керівник Деснянської районної в м. Києві організації ВО “Свобода”, депутат Київради, заступник голови Постійної комісії з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики