Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Слухи и сплетни
Стиль
Где в Киеве
Территория разума

Про приміські автовокзали, нелегалів і комфорт

17 октября 2017г. 16:35

Будь-яка автобусна подорож починається з вокзалу. Вокзали покликані бути комфортними, зручними і чистими. Слугувати місцем відпочинку для пасажирів та водіїв, справляти пристойне враження і не викликати відразу. Це в ідеалі, звичайно. Що ж маємо ми?

Споруди більшості автостанцій Київщини являють собою обшарпане скляне приміщення, побудоване десь у 1980-ті роки. В кращому випадку воно віддане в оренду різним фірмам та фірмочкам, в гіршому цей радянський привид стоїть порожній і закинутий.

Антисанітарія, бруд, обідрані фасади - все це стало звичним атрибутом автостанцій.  Діяльність цих об’єктів транспортної інфраструктури супроводжується порушенням законодавства України, наказів Міністерства інфраструктури. Крім того, що ігноруються інтереси пасажирів, численних туристів столичного регіону, для людей банально не створено належних умов для перебування у місцях прибуття та відправлення автобусів.

Ігноровано й інтереси перевізників, які виконують перевезення пасажирів на державне замовлення. Їм нав’язано умови в оплаті непомірно високих та розрахованих за “спірною” методикою процентних ставок "автостанційного збору" і "штрафів".

Більшість перевізників не може подолати небажання власників так званих автостанцій удосконалювати свою діяльність для ефективної реалізації державної політики на цьому напрямі.

Утім, в "Порядку регулювання діяльності автостанцій", затвердженому Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, чітко вказано, які вимоги висувають до автостанцій 1—5 класів. Усього 18 таких вимог для автостанцій 1-го класу.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

На жаль, в регіоні немає таких автовокзалів і станцій, які відповідають вимогам відповідно класифікації, але всіма "автостанціями" стягується автостанційний збір із пасажирів та оплата з перевізників за “заїзд на територію”. Більш того, анульовано свідоцтва про атестацію і вилучено з переліку атестованих декілька діючих столичних автовокзалів.

Нелегальні перевізники, вбиті “бусики”, нечемні водії, мертва інфраструктура  і страшні вокзали - все це нищить імідж держави, мучить пасажирів, довершуючи глобальну картину хаосу вітчизняного маршруточного напівсервісу.

А між тим, обсяг українського ринку пасажирських перевезень автотранспортом становить 50 млрд. гривень на рік. І це при тому, що левова частка операторів ринку знаходиться в тіні.

На мою думку, в мегаполісах типу Києва взагалі не повинно бути центрального автовокзалу. Затори просто не дадуть автобусам пробитися до нього. Слід організувати декілька автостанцій, по низці основних напрямків руху приміських автобусів (тобто по кількості автомагістралей з Києва), що розташовані поруч із кінцевими станціями метрополітену. Все це можна робити за умови, що до автовокзалів легко дістатись пішки та організовано рух безкоштовних автобусів надвеликої пасажиромісткості та обладнаних спеціальними місцями для розміщення багажу пасажирів з інтервалом руху до 15 хвилин по виділеній смузі для громадського транспорту.

Вдалий приклад для свідомих перевізників, що обслуговують пасажирів на Одеському напрямку - автостанція "Теремки". За умови внесення Київською облдержадміністрацією незначних змін в паспорт їх маршрутів (тим більше, що де-факто кінцеві зупинки таких маршрутів вже існують - залишається їх цивілізовано об'єднати в одне облаштоване належним чином місце). І так по кожному напрямку.

Київській міській державній адміністрації для того, щоб упорядкувати рух автобусів загального користування міжміського та приміського сполучення та забезпечити здійснення анонсованих під час урочистого відкриття автостанції "Теремки" кроків щодо комплексної організації транспортно-пересадкових хабів в столиці, необхідно постійно контролювати виконання перевізниками умов договорів.

Особливу увагу варто приділяти відправленню та прибуттю на зазначені в паспортах маршрутів автостанції, видачі квитків, кількості рейсів, режимам руху громадського транспорту.

Для забезпечення ефективності таких перевірок до комісії слід запросити відповідальних посадовців Держслужби з безпеки на транспорті, Державної фіскальної служби Київської області, Управління інфраструктури Київської облдержадміністрації, УДП "Укрінтеравтосервіс", ДП ​​"Київпассервіс" та КП "Київпастранс", разом із Комунальною службою перевезень.

Належне виконання Управлінням інфраструктури Київської облдержадміністрації разом із Департаментом транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації функцій органів місцевого самоврядування згенерує дохід операторам Столичної мережі автостанцій у вигляді касового збору: близько 400 тис. гривень щоденно.

Отже, пасажири зможуть сподіватись на будівництво сучасних автовокзалів, на зразок автостанції "Теремки", поруч з виїздами з Києва – біля кінцевих станцій Київського метрополітену. Адже девелопмент ключових елементів інфраструктури громадського автотранспорту стане доцільним за рахунок приватних інвестицій.

Читайте: Киевская область не желает модернизировать свой транспорт

Станислав Гвоздиков,  глава общественной организации “Развитие инфраструктуры”

KиевVласть


Теги

Вор должен сидеть в тюрьме или как киевляне правосудия требовали

  17 июля 2018г. 14:57
Николай Жуков  Председатель ОСН "Квартал Пушкинская – Красноармейская", профессор

Купівельна спроможність жителя Київщини суттєво впала

  17 июля 2018г. 9:00
Олексій Дорошенко  Генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж

Транспортним тарифом міська влада придушує соціально-економічну активність киян

  16 июля 2018г. 12:00
Костянтин Матвієнко  Експерт корпорації стратегічного консалтингу “Гардарика”, письменник

Рост тарифов на проезд в Киеве - результат жадности и лжи

  16 июля 2018г. 9:00
Юрий Гаврилечко  Эксперт Фонда общественной безопасности и Центра анализа экономической политики

Был ли кто-то за киевлян в борьбе с новыми ценами на проезд в транспорте?

  13 июля 2018г. 13:55
Настя Недашковская  редактор «КиевВласти»

Український рух за “Legalise”

  13 июля 2018г. 12:00
Ивана Самойленко  Журналист КиевVласти

Реальность: как доехать от Бессарабки до метро “Житомирская” за 13 минут и 44 секунды

  13 июля 2018г. 9:00
Роман Головин  Кандидат наук по государственному управлению

Летние советы от Вашего кардиолога

  12 июля 2018г. 17:05
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Теория общественного договора: “новая” Тимошенко и “старый” Локк

  12 июля 2018г. 15:00
Анне Быкова  Ведущий эксперт Института публичной политики и консалтинга

Архитектура и духовность в Киеве

  12 июля 2018г. 14:30
Николай Жариков  Главный архитектор Киева 1987-1992 гг., народный архитектор Украины

Ворзель хотят застроить многоэтажками. Община против

  12 июля 2018г. 14:00
Станислав Довгодько  Активист, программист, житель Ворзеля

Повышение цены не спасет киевский транспорт. Нужно лечить криворукость

  11 июля 2018г. 15:00
Станислав Гвоздиков  Глава общественной организации “Развитие инфраструктуры”

Українським дітям потрібно повернути можливість взяти участь у дитячому Євробаченні

  11 июля 2018г. 14:30
Ярослав Москаленко  Парламентар, голова МДО "Київщина"

Почему стоит читать “Вальсируя с медведями. Управление рисками в проектах по разработке программного обеспечения”, Тома ДеМарко и Тимоти Листер

  11 июля 2018г. 14:00
Анна Духович  Тренер в сфере управления проектами, основатель центра MIND CRAFT

Удар по инвестициям: Днепр снова зацвел зеленым

  10 июля 2018г. 9:00
Геннадий Чижиков  Президент Торгово-промышленной палаты Украины