Все разделы
Новости
Тексты
Территория разума
Слухи и сплетни
Стиль
Где в Киеве
Территория разума

Біла Церква на шляху до аеропорту

27 февраля 2018г. 15:25
  • Сергій Кандауров Директор комунального підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс"

Комунальне підприємство "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс" (КП "БВАК") створено у 2000 році на базі державного підприємства Міністерства оборони України "Білоцерківський авіаремонтний завод" на виконання урядового Розпорядження.

Раніше це підприємство славилось на увесь Радянський Союз передовими технологіями, кадровим потенціалом і потужною авіатехнікою. Сьогодні ж Авіаційний комплекс хоч і з меншими об'ємами, але продовжує  успішно працювати та зберігати визначні авіаційні традиції з ремонту та модернізації  літаків Іл-76, Ан-12 та ін.

Наше підприємство і аеропорт, до якого ми прагнемо, є об'єктами особливо важливого значення, що виходять за межі окремо взятого міста, району чи навіть області.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Наразі питання налагодження партнерства у вирішені основних стратегічних та тактичних завдань по будівництву і розвитку Авіаційного комплексу повинні вирішуватись виключно в кооперації місцевих та державних органів влади: міської, районної, обласної та державної. Саме від скоординованості дій, їх єдиного бачення стратегії розвитку авіагалузі в Білій Церкві залежить не тільки успіх реалізації поставленого завдання - побудувати аеропорт, але і знайти консенсус в уникненні можливих конфліктів, пов'язаних із забезпеченням людей правом на володіння господарськими об'єктами. Тобто мова йде про знаходження балансу інтересів між державою-суспільством-людиною.

Читайте: Белая Церковь готова принимать лоукосты 

Саме на цих акцентах проводилось дослідження потенціалу залучення авіаційних перевезень безпосередньо до Білої Церкви, а також триває розробка відповідної стратегії з розбудови міжнародного аеропорту на базі КП "БВАК", яка й визначатиме пріоритетні заходи як для місцевої влади, так і для громади – головного "бенефіціара" такого амбітного проекту. Тож про наше бачення та пріоритети ми будемо постійно інформувати громаду та поетапно залучатимемо її до спільної реалізації наших намірів.

Мене часто запитують, а де брати кошти на цей проект. А відповідь очевидна... Успіх залучення інвестицій, про які так часто люблять говорити, переважно залежить від власника того чи іншого об'єкту, його спроможності та бажання самому вкладати кошти у розвиток підприємства. Без цього жоден інвестор не прийде сюди, тому що не матиме гарантій зі збереження власних капіталовкладень. І навпаки, коли він побачить стратегічність партнерства між усіма гілками влади, то чекати на результат довго не доведеться.

Завдяки загальнодержавній політиці з децентралізації значна кількість територіальних громад, як власників більшості аеропортів України, вже зрозуміла важливість початкового інвестування власних коштів в авіаційні об'єкти. Зокрема, за 2016-2017 рр. суттєві капіталовкладення з місцевих бюджетів здійснено в аеропорти міст Вінниця, Запоріжжя, Миколаїв, Рівне, Чернівці, Херсон та ін. Звичайно, можливості в кожному місті чи регіоні неоднакові, але ми говоримо про десятки мільйонів гривень в окремо взятому випадку. Переважно кошти громад використовуються на проектно-кошторисну документацію (2-3 млн грн.), модернізацію чи будівництво міжнародних пасажирських терміналів (10-150 млн грн.), реконструкцію злітно-посадкових смуг (30 млн грн. і більше), закупівлю спеціалізованої техніки (4-30 млн грн.) тощо.

У даному випадку Біла Церква не повинна бути винятком. Білоцерківський аеродром має унікальну конфігурацію, вигідне географічне розташування та можливості для залучення іноземних інвестицій у розширення національної транспортної інфраструктури. Саме такий стратегічний підхід допоможе місту суттєво розвиватись.  

Зауважте, ми є одним з небагатьох комунальних підприємств Білої Церкви, що вирізняється прибутковістю. Основне наше завдання - зберегти  авіаційний профіль та наростити потужності у відповідності до стратегії розвитку КП "БВАК".  Ми хочемо запропонувати місту політику, яка зафіксує параметри розвитку підприємства та визначатиме сегмент ефективності роботи аеродрому "Біла Церква".  Причому мова йде про розвиток його як аеропорту, оскільки саме міжнародний аеропорт може бути не тільки успішним проектом, але і створює суттєві інвестиційні та туристичні переваги для міста та регіону.

На моє глибоке переконання, ключовими напрямками подальших перспектив аеродрому є:

Створення бази для здійснення регулярних пасажирських авіаперевезень;

Зважаючи на мультимодальні можливості нашого аеродрому, ми можемо стати потужним вантажно-логістичним  центром;

Суттєве розширення ремонтної бази для інших видів літаків, які експлуатуються в Україні. На першому етапі ми можемо говорити про повітряні судна вітчизняних авіакомпаній, що здійснюють вантажні перевезення на літаках Ан-12, Іл-76 тощо. Нині декілька країн серйозно потребують якісних та ефективних центрів технічного обслуговування та ремонту, де б здійснювався повний комплекс усіх ремонтних робіт на такій авіатехніці.

Але зважаючи на те, що Біла Церква вже 90 років забезпечує обслуговування, ремонт та модернізацію літаків та має величезний кадровий потенціал, вже на другому етапі ми плануємо розширити цей напрямок з метою впровадженням сучасних технологій для обслуговування повітряних суден західного виробництва.

Сергій Кандауров, директор комунального підприємства Білоцерківської міської ради "Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс"

KиевVласть


Теги

Несколько “осенних” советов от Вашего кардиолога

  20 сентября 2018г. 16:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

О роли государства в создании ОСМД

  19 сентября 2018г. 15:00
Олег Попенко  Голова комітету ЖКІ, екології, благоустрою та ОНС Громадської Ради при КМДА

Народна земельна реформа Головіна. Хто ворог українського селянина?

  18 сентября 2018г. 13:35
Роман Головин  Кандидат наук по государственному управлению

Что мы знаем о хирургической “чистке” сосудов

  13 сентября 2018г. 16:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

“Ні” дискримінації для осіб з інвалідністю

  13 сентября 2018г. 10:00
Станіслав Куценко  Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Фермер селянину - вовк

  12 сентября 2018г. 10:00
Роман Головин  Кандидат наук по государственному управлению

Чому варто підтримати проект NAЇ на сайті громадського бюджету Києва

  12 сентября 2018г. 9:00
Ольга Радіонова  ГО “Візіонери”

Цивилизационный выбор для нецивилизованных выборов

  11 сентября 2018г. 16:00
Олег Постернак  Кандидат исторических наук, руководитель “Центра политической разведки”

Громадський бюджет - інструмент для активних батьків

  11 сентября 2018г. 13:42
Оганес Мартиросян  Киевлянин

Народна земельна реформа Головіна. Головний ворог селянина - орендар

  10 сентября 2018г. 9:00
Роман Головин  Кандидат наук по государственному управлению

Що треба знати про субсидії

  7 сентября 2018г. 13:30
Станіслав Куценко  Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Пролапс митрального клапана - что это такое

  6 сентября 2018г. 16:00
Анна Солощенко  Врач-кардиолог высшей категории в Александровской клинической больнице

Черга на лікування перетворилася на “чергу смерті” через діяльність чинної команди МОЗа

  6 сентября 2018г. 13:10
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”

Почему стоит читать “Deadline. Роман об управлении проектами” Тома ДеМарко

  5 сентября 2018г. 14:00
Анна Духович  Тренер в сфере управления проектами, основатель центра MIND CRAFT

Україна залишилася без висококласних лікарів

  5 сентября 2018г. 12:25
Валерий Дубиль  Народный депутат Украины, фракция “Батькивщина”